IZJAVA O VARSTVU OSEBNIH PODATKOV – PRIVACY POLICY
1. Uvodna določila
Podjetje Vabo d.o.o. nudi posebno skrb varnosti vašim osebnim podatkom. Vsi posredovani osebni podatki so obravnavani zaupno in so uporabljeni le za namen, zaradi katerega so bili pridobljeni ali posredovani. Z vašimi osebnimi podatki upravljamo z največjo skrbnostjo, upoštevajoč veljavno zakonodajo in najvišje standarde njihove obravnave. Za varnost vaših osebnih podatkov med drugim skrbimo z ustreznimi organizacijskimi ukrepi, postopki dela in naprednimi tehnološkimi rešitvami ter zunanjimi strokovnjaki z namenom čim bolj učinkovite zaščite vaših osebnih podatkov. Pri tem uporabljamo ustrezno stopnjo zaščite in razumne fizične, elektronske in administrativne ukrepe, s katerimi zbrane podatke varujemo pred nenamernim ali nezakonskim uničenjem, izgubo, spreminjanjem, nepooblaščenim razkritjem osebnih podatkov ali pred nepooblaščenim dostopom do osebnih podatkov, ki so bili preneseni, shranjeni ali drugače obdelani.
Ta izjava o varstvu osebnih podatkov določa, kako smučišče KOPE obdeluje vaše osebne podatke, ki nam jih posredujete neposredno ali posredno ali jih dobimo prek naše spletne strani ter o pravicah, ki vam v zvezi z obdelavo osebnih podatkov pripadajo.
V Izjavi o varstvu osebnih podatkov, skladno z Uredbo (EU) 2016/679 Evropskega parlamenta in Sveta z dne 27. aprila 2016 o varstvu posameznikov pri obdelavi osebnih podatkov in o prostem pretoku takih podatkov ter o razveljavitvi Direktive 95/46/ES (v nadaljevanju: “Splošna uredba GDPR”), vključujemo naslednje informacije:
- kontaktne informacije upravljavca osebnih podatkov,
- namene, podlage in vrste obdelave različnih vrst osebnih podatkov,
- čas hrambe posameznih vrst osebnih podatkov,
- pravice posameznikov v zvezi z obdelavo osebnih podatkov,
- pravica do vložitve pritožbe v zvezi z obdelavo osebnih podatkov,
- veljavnost izjave o varstvu osebnih podatkov.
Osnovni podatki o upravitelju
Naziv družbe: Vabo d.o.o. podjetje za turizem, trgovino, gostinstvo in logistiko d.o.o.,
Sedež družbe: Glavni trg 43, 2380 Slovenj Gradec
Skrajšan naziv: Vabo d.o.o.
Matična številka družbe: 2191393000
Davčna številka družbe: SI28847261
Šifra dejavnosti: I55.100 – dejavnost hotelov in podobnih nastanitvenih obratov
Registracija: Okrožno sodišče v Slovenj Gradcu, vložna številka: 11001800, z dne 03.04.2006
Poslovni računi:
0400 1004 9185 197 Nova KBM d.d.
1010 0003 9321 758 Banka Intesa San Paolo d.d.
6100 0000 5013 210 Delavska hranilnica d.d.
Osnovni kapital družbe: 2.100.000 EUR
Zakoniti zastopniki: Boštjan Paradiž (direktor), Primož Kotnik (izvršni direktor), Ingrid Meh (prokurist)
3. Katere osebne podatke obdelujemo
Kaj so osebni podatki?
Osebni podatek je katerikoli podatek v zvezi z določenim ali določljivim posameznikom, kot na primer: ime in priimek, domači naslov, lokacija (telefon lahko oddaja lokacijo), spletni identifikator (IP naslov), elektronski naslov, telefonska številka ipd.
Kaj pomeni obdelava osebnih podatkov in kdaj se osebni podatki lahko obdelujejo?
Obdelava osebnih podatkov pomeni kakršnokoli dejanje ali niz dejanj, ki se izvaja v zvezi z osebnimi podatki ali nizi osebnih podatkov z avtomatiziranimi sredstvi ali brez njih, kot je zbiranje, beleženje, urejanje, strukturiranje, shranjevanje, prilagajanje ali spreminjanje, priklic, vpogled, uporaba, razkritje s posredovanjem, razširjanje ali drugačno omogočanje dostopa, prilagajanje ali kombiniranje, omejevanje, izbris ali uničenje.
Osebni podatki se lahko obdelujejo le, če tako določa zakon ali če je podana ustrezna pravna podlaga.
Med drugim obdelujemo naslednje osebne podatke o posamezniku:
- identifikacijski podatki o posamezniku (ime, priimek, naslov, začasni naslov, elektronski naslov, rojstni datum, davčna številka, mobilna telefonska številka, vaša fotografija, številka kreditne kartice).
Ob vsakem obisku spletnih strani, ki jih upravlja podjetje Vabo se na spletnem strežniku avtomatsko shranjuje dnevniška datoteka spletnega strežnika (npr. IP-številka – številka, ki identificira posamezen računalnik oz. drugo napravo na spletu; verzija brskalnika, obiskana podstran, čas in trajanje obiska, stran, s katere je bila zahtevana datoteka, datum in uro zahteve, čas, porabljen na spletni strani, količina prenesenih podatkov, status dostopa – ali je bila datoteka prenesena ali ni bila najdena in podobno). Pogodbeni obdelovalec (ponudnik gostovanja spletnega strežnika) osebne podatke obdeluje samo za namen zagotavljanja storitve vzdrževanja spletnega mesta na spletnem naslovu podjetja.
V sklopu teh namenov spletne strani uporabljajo piškotke, katerih narava je podrobneje predstavljena v Politiki uporabe piškotkov. Ti podatki se obdelujejo z namenom vodenja statistike obiskov na naši spletni strani, za izboljšanje delovanja spletnih strani in za zagotavljanje varnosti informacijskih sistemov.
Podjetje Vabo prek digitalnih socialnih omrežij Facebook, Instagram, Youtube stopa v stik s posamezniki in širšo javnostjo, zaradi česar je pomembno, da se posamezniki seznanijo tudi s pravili teh omrežij oz. z njihovimi politikami zasebnosti ter z nastavitvami zasebnosti.
Kadar dostopate do računa Facebook ali spletnih storitev Kope prek digitalnih socialnih omrežij ali se povežete s storitvijo prek digitalnega socialnega omrežja, lahko podatki o vas vključujejo tudi uporabniško identifikacijo in/ali uporabniško ime, ki je povezano s posameznim digitalnim socialnim omrežjem, vse podatke ali vsebine, za katere dovolite, da jih digitalno socialno omrežje deli z nami, kot je prikazana fotografija, elektronski naslov ali seznam prijateljev, in vse podatke, ki ste jih javno objavili v zvezi s posameznim socialnim omrežjem.
Podrobnejše informacije o namenih in obsegu obdelovanja osebnih podatkov s strani ponudnikov digitalnih vsebin lahko pridobite neposredno pri ponudnikih teh storitev, upravljavcih teh socialnih digitalnih omrežij oziroma neposredno v okviru teh digitalnih socialnih omrežij. Podjetje Vabo d.o.o. ne prevzema nobene odgovornosti za zaščito vaših osebnih podatkov v okviru navedenih socialnih omrežij, spletnih storitev ter vseh njim pripadajočih spletnih mest.
V okviru znanstvenih raziskav lahko poleg zgoraj navedenega obdelamo dodatne osebne podatke za vsako raziskavo ali študijo. Vrsta in obseg osebnih podatkov se lahko v teh primerih razlikujejo; dodatne informacije o tem bodo spremljale zadevno raziskavo ali študijo.
- Za katere namene obdelujemo vaše osebne podatke?
Osebni podatki posameznikov se obdelujejo za naslednje namene:
- delovanje podjetja,
- informiranje glede izvajanja programov in dejavnosti, obveščanje o ugodnostih in novostih;
- za oblikovanje in posredovanje publikacij;
- informiranje o aktualnih dogodkih in pošiljanje glasil, vabil k sodelovanju, informacije o nagradnih igrah;
- vzorčenje, anketiranje, statistične in tržne analize;
- segmentiranje uporabnikov.
Osebni podatki, ki jih pridobimo od obiskovalcev na naših spletnih straneh, se obdelujejo za naslednje namene:
- za pripravo statističnih podatkov o uporabnikih,
- spodbujanje varnosti in izboljšanje naših spletnih strani in
- izboljšati naše storitve.
Kaj je pravna podlaga za obdelavo osebnih podatkov?
Da bi lahko obdelovali vaše osebne podatke, mora obstajati pravna podlaga za to, kot je določeno v Splošni uredbi GDPR. Obdelava je zakonita le in v kolikor je izpolnjen vsaj eden od naslednjih pogojev:
- posameznik, na katerega se nanašajo osebni podatki, je privolil v obdelavo njegovih osebnih podatkov v enega ali več določenih namenov;
- obdelava je potrebna za izvajanje pogodbe, katere pogodbena stranka je posameznik, na katerega se nanašajo osebni podatki, ali za izvajanje ukrepov na zahtevo takega posameznika pred sklenitvijo pogodbe;
- obdelava je potrebna za izpolnitev zakonske obveznosti, ki velja za upravljavca;
- obdelava je potrebna za zaščito življenjskih interesov posameznika, na katerega se nanašajo osebni podatki, ali druge fizične osebe;
- obdelava je potrebna za opravljanje naloge v javnem interesu ali pri izvajanju javne oblasti, dodeljene upravljavcu;
- obdelava je potrebna zaradi zakonitih interesov, za katere si prizadeva upravljavec ali tretja oseba, razen kadar nad takimi interesi prevladajo interesi ali temeljne pravice in svoboščine posameznika, na katerega se nanašajo osebni podatki, ki zahtevajo varstvo osebnih podatkov, zlasti kadar je posameznik, na katerega se nanašajo osebni podatki, otrok.
V podjetju Vabo d.o.o. je zakonita podlaga odvisna od vrste osebnega podatka, to je ali gre za obdelavo za izvedbo pogodbe oz. obligacijskega razmerja, obdelavo za izpolnitev zakonske obveznosti, obdelavo za izvedbo zakonitega interesa ali obdelavo na podlagi vaše privolitve.
- Obdelava na izvedbo pogodbe oz. obligacijskega razmerja
V okviru izvrševanja pogodbenih in obligacijskih pravic in obveznosti podjetja podjetja Vabo d.o.o. do posameznikov. - Obdelava za izpolnitev zakonskih obveznosti:
Obdelovati moramo določene podatke o posameznikih na podlagi zakonodaje, kot je Zakon o varnosti in zdravju pri delu, Zakon o varstvu dokumentiranega in arhivskega gradiva in arhivih idr. - Obdelava za izvedbo zakonitega interesa:
Zaradi ravnovesja interesov lahko obdelavo vaših osebnih podatkov izvedemo za namen varovanja zakonitih interesov nas samih ali tretjih oseb. V vsakem primeru se obdelava podatkov izvaja v naslednjih primerih za varovanje zakonitih interesov:
- ukrepi za upravljanje in nadaljnji razvoj naših storitev in produktov;
- vodenje evidenc osebnih podatkov uporabnikov za izboljšanje storitev za vse uporabnike;
- ukrepi za zaščito pred nezakonitim ravnanjem;
- v okviru pravnih postopkov.
To pomeni, da vaše podatke obdelujemo za namene, kot so naslednji:
- zagotavljanje, vzdrževanje in izboljšanje naših storitev za potrebe uporabnikov,
- razvijanje novih storitev, uporabnih za obiskovalce,
- razumevanje, kako posamezni uporabniki storitev uporabljajo naše storitve, da zagotovimo in izboljšamo učinkovitost delovanja naših storitev,
d. Obdelava osebnih podatkov na podlagi soglasja
Če se ne uporablja nobena od prej navedenih pravnih podlag za obdelavo osebnih podatkov, vas bomo prosili za vaše soglasje pri obdelavi določenih osebnih podatkov.
Soglasje lahko kadar koli prekličete.
Odjava od prejemanja poštnih novic; pošljite elektronsko sporočilo na elektronski naslov: rezervacije@kope.si
Odjava od prejemanja e-novic; v e-novicah, ki jih prejemate po elektronski pošti, je v nogi sporočila objavljena povezava »Odjava«, na katero kliknete in sledite postopku odjave..
Na dogodkih v organizaciji podjetja Vabo d.o.o. se občasno izvaja slikovno snemanje, kar vključuje fotografiranje udeležencev oziroma video snemanje dogodka. Pri slikovnem snemanju dogodkov si podjetje pridržuje pravico, da udeležence slikovno posname tudi brez njihove izrecne privolitve, če gre za slikovno snemanje večjega števila udeležencev, pri katerem posameznik ni osrednji motiv slikovnega posnetka, in zato ni mogoče trditi, da fotografija predstavlja njegov osebni podatek.
Podjetje izvaja videonadzor. Vsak obiskovalec, ki vstopi v območje videonadzora, je o tem seznanjen preko obvestil o izvajanju videonadzora. Posnetki videonadzora se hranijo do 60 dni.
- Obdobje hrambe osebnih podatkov
Obdobje hrambe podatkov je določeno glede na kategorijo posameznih osebnih podatkov. Podatke hranimo največ toliko časa, kolikor je potrebno za dosego namena, zaradi katerega so bili zbrani ali nadalje obdelani oziroma do poteka zastaralnih rokov za izpolnitev obveznosti ali zakonsko predpisanega roka hrambe.
- Dnevniške datoteke spletnega strežnika 30 dni;
- Ime in priimek, naslov, začasni naslov, rojstni datum, davčna številka: trajno oziroma do preklica oz. roka, kot jih določa posamezna zakonodaja (npr. davčna);
- Telefonska številka: trajno oziroma do preklica s strani njegovega imetnika;
- Elektronski naslov: trajno oziroma do preklica s strani njegovega imetnika;
- Številka kreditne kartice: se ne hrani;
- Fotografija: 2 leti po zadnji aktivnosti;
Po poteku obdobja hrambe se podatki zbrišejo, uničijo, blokirajo ali anonimizirajo, če zakon za posamezno vrsto podatkov ne določa drugače.
Pravice posameznika v zvezi z obdelovanjem osebnih podatkov
Uresničevanje vaših pravic v zvezi z obdelovanjem vaših osebnih podatkov vam zagotavljamo brez nepotrebnega odlašanja. O vaši zahtevi bomo odločili v enem mesecu po prejemu vaše zahteve. V primeru kompleksnosti in večjega števila zahtev lahko rok podaljšamo za največ dva dodatna meseca. Če podaljšamo rok, vas o vsakem takem podaljšanju obvestimo v enem mesecu od prejema zahtevka skupaj z razlogi za zamudo.
Zahteve v zvezi z uresničevanjem vaših pravic lahko pošljete preko elektronskega naslova rezervacije@kope.si ali po pošti na naš naslov.
Kadar zahtevo predložite z elektronskimi sredstvi, vam informacije, kadar je mogoče, zagotovimo z elektronskimi sredstvi, razen če ne zahtevate drugače.
Kadar obstaja upravičen dvom v zvezi z identiteto posameznika, ki predloži zahtevo v zvezi s kakšno od njegovih pravic, lahko zahtevamo zagotovitev dodatnih informacij, ki so potrebne za potrditev identitete posameznika, na katerega se nanašajo osebni podatki.
Omogočamo vam naslednje pravice v zvezi z obdelovanjem vaših osebnih podatkov:
(i) pravico do dostopa do podatkov
(ii) pravico do popravka
(iii) pravico do izbrisa (»pravica do pozabe«)
(iv) pravico do omejitve obdelave
(v) pravico do prenosljivosti podatkov
(vi) pravico do ugovora
(i) pravica do dostopa do podatkov
Vedno imate pravico do seznanitve, ali se v zvezi z vami obdelujejo osebni podatki in če se, dostop do osebnih podatkov in naslednje informacije:
- namene obdelave,
- vrste osebnih podatkov, ki se obdelujejo,
- uporabnike ali kategorije uporabnikov, ki so jim bili ali jim bodo razkriti osebni podatki,
- predvideno obdobje hrambe osebnih podatkov ali, če to ni mogoče, merila, ki se uporabijo za določitev tega obdobja,
- obstoja pravice, da se lahko od upravljavca zahteva popravek ali izbris osebnih podatkov ali omejitev obdelave vaših osebnih podatkov, ali obstoj pravice do ugovora taki obdelavi,
- pravice do vložitve pritožbe pri nadzornem organu,
- kadar osebni podatki niso zbrani od vas, vse razpoložljive informacije v zvezi z njihovim virom.
(ii) pravica do popravka
Pravico imate doseči, da brez nepotrebnega odlašanja popravimo netočne osebne podatke v zvezi vami ter ob upoštevanju namenov obdelave, pravico do dopolnitve nepopolnih osebnih podatkov, vključno s predložitvijo dopolnilne izjave.
(iii) pravica do izbrisa (»pravica do pozabe«)
Pravico imate doseči, da brez nepotrebnega odlašanja vaše osebne podatke izbrišemo, kadar velja eden od naslednjih razlogov:
- kadar osebni podatki niso več potrebni za namene, za katere so bili zbrani ali kako drugače obdelani,
- kadar prekličete privolitev, na podlagi katere poteka obdelava, pa za obdelavo ne obstaja nobena druga pravna podlaga,
- kadar ugovarjate obdelavi podatkov, za njihovo obdelavo pa ne obstajajo nobeni prevladujoči zakoniti razlogi,
- kadar so bili osebni podatki obdelani nezakonito,
- kadar je osebne podatke treba izbrisati za izpolnitev pravne obveznosti v skladu s pravom EU ali slovenskim pravnim redom.
(iv) pravica do omejitve obdelave
Pravico imate doseči, da omejimo obdelavo vaših osebnih podatkov, kadar velja eden od naslednjih primerov:
- kadar oporekate točnosti podatkov, in sicer za obdobje, ki nam omogoča preveriti točnost osebnih podatkov,
- je obdelava nezakonita, vi pa nasprotuje izbrisu osebnih podatkov ter namesto tega zahtevate omejitev njihove uporabe,
- vaših osebnih podatkov ne potrebujemo več za namene obdelave, temveč jih vi potrebujete za uveljavljanje, izvajanje ali obrambo pravnih zahtevkov,
- če ste vložili ugovor v zvezi z obdelavo, ki temelji na zakonitih interesih podjetja, dokler se ne preveri, ali naši zakoniti razlogi prevladajo nad vašimi razlogi.
Kadar je bila obdelava vaših osebnih podatkov omejena v skladu s prejšnjim odstavkom, se taki osebni podatki z izjemo njihovega shranjevanja obdelujejo le z vašo privolitvijo, ali za uveljavljanje, izvajanje ali obrambo pravnih zahtevkov ali zaradi varstva pravic druge fizične ali pravne osebe.
Pred preklicem omejitve obdelave vaših osebnih podatkov smo vas o tem dolžni obvestiti.
(v) pravica do prenosljivosti podatkov
Pravico imate, da prejmete vaše osebne podatke, ki ste nam jih posredovali, v strukturirani, splošno uporabni in strojno berljivi obliki, in pravico, da te podatke posredujete drugemu upravljavcu, ne da bi vas osnovni upravljavec pri tem oviral, kadar obdelava temelji na vaši privolitvi in se obdelava izvaja z avtomatiziranimi sredstvi. Na vašo zahtevo, kadar je to tehnično izvedljivo, se lahko osebni podatki neposredno prenesejo k drugemu upravljavcu.
(vi) pravica do ugovora
Kadar vaše osebne podatke obdelujemo na podlagi zakonitega interesa in jih uporabimo za namene trženja, lahko taki obdelavi kadar koli ugovarjate.
Vaše osebne podatke prenehamo obdelovati, razen če dokažemo nujne razloge za obdelavo, ki prevladajo nad vašimi interesi, pravicami in svoboščinami, ali za uveljavljanje, izvajanje ali obrambo pravnih zahtevkov.
Pravica do vložitve pritožbe v zvezi z obdelovanjem osebnih podatkov
Morebitno pritožbo, v zvezi z obdelovanjem vaših osebnih podatkov, lahko pošljete preko elektronskega naslova rezervacije@kope.si ali po pošti na naš naslov.
V primeru, da o vaši zahtevi ne odločimo v zakonskem roku ali vašo zahtevo zavrnemo imate možnost vložitve pritožbe pri Informacijskem pooblaščencu.
Prav tako imate pravico, da vložite pritožbo neposredno pri Informacijskem pooblaščencu, če menite, da obdelava vaših osebnih podatkov krši slovenske predpise ali predpise EU na področju varstva osebnih podatkov.
Če ste uveljavljali pravico do dostopa do podatkov in po prejeti odločitvi menite, da osebni podatki, ki ste jih prejeli, niso osebni podatki, ki ste jih zahtevali, ali da niste prejeli vseh zahtevanih osebnih podatkov, lahko pred vložitvijo pritožbe Informacijskemu pooblaščencu vložite obrazloženo pritožbo pri podjetju v roku 15 dni. O vaši pritožbi moramo odločiti kot o novi zahtevi v osmih delovnih dneh.
Končne določbe
Za vse, kar ni zapisano v tej Izjavi o varstvu osebnih podatkov, se uporablja veljavna zakonodaja.
Pooblaščena oseba za varstvo osebnih podatkov
Pooblaščena oseba za varstvo osebnih podatkov pri podjetju Vabo d.o.o.
SPLOŠNI POGOJI
Spoštovani gostje! Hvala, ker ste za vaš oddih izbrali Kope.
Da bo vaše bivanje potekalo brez težav, vas naproščamo, da spoštujete naslednje splošne pogoje:
POGOJI POVPRAŠEVANJA
Vsak gost lahko opravi rezervacijo na naslednjih kontaktnih podatkih:
- Elektronskem naslovu: rezervacije@kope.si
- Telefonski številki: 02 88 39 850 (0038628839850)
- Na spletni strani kope.si
Vsak gost, ki opravi rezervacijo preko elektronskega naslova / telefonskega klica ali spletne strani je primoran posredovani aktivne in resnične kontaktne podatke.
Podatke uporabljamo za namen preverjanja stanja rezervacija in nadaljnega obveščanja.
V primeru, da z gostom ne moramo stopiti v kontakt (nam posreduje napačen kontakt) si pridružujemo pravico do odpovedi rezervacije.
VALUTA IN PLAČILA
Vse cene so v valuti EUR (€) in imajo vključen DDV.
Plačila so možna na naslednji način: gotovina, plačilna ali kreditna kartica (Visa, Mastercard, Eurocard, Diners, Maestro), naročilnica, predračun.
V kolikor podjetje plača po naročilnici, mora biti le-ta na elektronski naslov dostavljena najkasneje na dan prihoda.
KOMUNIKACIJA IN PRAVICA DO ZASEBNOSTI
Podjetje Vabo d.o.o. se zavezuje k varovanju osebnih podatkov v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1).
Pridružujemo si tudi pravico, da vse goste, ki nam zaupajo svoje kontaktne podatke obveščamo tudi po njihovem odhodu o morebitnih akcijah, posebnih ugodnostih in ostalih namestitvenih paketih.
V kolikor se gost želi odjaviti od reklamnih sporočil, ima to možnost v vsakem prejetem sporočilu.
POGOJI REZERVACIJE
Vse rezervacije v času zimske sezone sprejemamo minimalno za število nočitev, ki so določeni ob paketu.
Za potrditev rezervacije je potrebno poravnati 50% celotnega zneska predvidenega bivanja. Način plačila je možen preko nakazila na TRR račun, kateri podatki so vključeni na ponudbi, ki jo prejmete na elektronski naslov.
Rezervacija do prejema akontacije ni potrjena in jo, v kolikor akontacije ne dobimo v roku 3 dni od prejetja le-te, odpovemo.
Preostanek akontacije (50%) je potrebno poravnati najkasneje 8 dni pred prihodom.
ODPOVED REZERVACIJ
V kolikor se zgodi kaj nepričakovanega, in se vaših počitnic ne morate udeležeti, veljajo naslednji pogoji odpovedi:
- Pri odpovedi do 15 dni pred prihodom – BREZPLAČNA ODPOVED
- Pri odpovedi od 15 do 10 dni pred prihodom – 25% vrednosti celotne rezervacije
- Pri odpovedi od 10 do 7 dni pred prihodom – 50% vrednosti celotne rezervacije
- Pri odpovedi 7 do 2 dni pred prihodom – 65% vrednosti celotne rezervacije
- Pri odpovedi 1 dan pred prihodom, ali če se ne zglasite (»NO SHOW«) – 80% vrednosti celotne rezervacije
Odpoved mora biti podana v pisni obliki na rezervacije@kope.si
ODPOVED IZ STRANI PONUDNIKA
Organizator lahko delno ali popolnoma odpove pogodbo, če pred ali med njegovo izvedbo nastopijo izredne okoliščine, katerim se ni bilo možno izogniti ali jih preprečiti.
Ponudnik je kupce dolžan o tem obvestiti in sicer: najmanj 30 dni pred začetkom paketa v trajanju daljšem od 4 noči in 14 dni pred začetkom turističnega paketa pri potovanji, ki trajajo manj kot 4 noči. V teh primerih organizator ne prevzema nikakršne obveznosti za nadomestilo škode kupcem, temveč kupcem vrne celoten vplačani znesek. Potniki v takem primeru nimajo pravice do povrnitve stroškov.
OBVEZNA DOPLAČILA
Gost je poleg vrednosti paketa dolžan plačati tudi turistično takso in prijavnino. Pri vsej rezervacijah, je prijavnina in turistična taksa že vključena v vrednost paketa.
SMUČARSKA VOZOVNICA
Gost v zimski sezoni pri paketih, ki imajo vključeno smučarsko vozovnico le-to prevzame na recepciji izbrane lokacije. Vozovnice so pri vseh paketih veljavne že od 09:00 ure dalje in jo gost lahko prevzame tudi pred opravljanjem check-ina.
Ob prevzemu vozovnice je potrebno poravnati plačilo za SkiCard (razen v kolikor si jo gost že lasti) in kartica po odhodu ostane v gostu in jo lahko koristi kadarkoli ob obisku smučišča Kope.
Ena vozovnica velja celotni čas bivanja, vanjo je vključena dnevna in nočna smuka za čas bivanja (nočna smuka po planu obratovanja naprav)
V primeru izgube smučarske vozovnice, je gost dolžan plačati kavcijo v višini 10,00 EUR za izdelavo nove.
PRIJAVA IN ODJAVA
Prijava v hotel je možna po 16:00 uri.
Rezervacijo gosta držimo do 22:00 ure. V primeru kasnejšega prihoda, je gost dolžan obvestiti recepcijo hotela. V kolikor gost ne obvesti hotela pravočasno, hotel ni dolžan držati sobe za gosta in ima pravico zaračunati stroške neprihoda.
Vse lokacije zagotavljajo gosto brisače ter posteljnino.
Odjava iz hotela je do 10:00 ure. V kolikor imate ob prihodu za poravnati še odprte storitve. vam priporočamo, da to opravite ob check in-u ali 1 dan pred odhodom, v izogib čakanju in gneči na recepciji.
Pozna odjava iz hotela je možna samo ob predhodni rezervaciji. Doplačilo: 20,00 EUR.
V kolikor gost ne zapusti sobe in opravi check-outa do 10:00 ure si hotel pridružuje pravico za zaračunavanje poznega odhoda.
PRAVILA BIVANJA
Vsaka oseba, ki biva v objektih podjetja Vabo d.o.o., se mora ob prihodu obvezno prijaviti na recepciji ali preko ostalih možnosti prijave. Osebje si pridružuje pravico do preverjanja istovetnosti oseb z namenom preprečevanja vstopa nepooblaščenim osebam.
Znotraj vseh namestitv podjetja je strogo prepovedano kajenje. V nasprotnem primeru, bo vašem računu dodan stroške čiščenja v višini 50,00 EUR. Kajenje je dovoljeno zgolj na terasah/balkonih.
V primeru večjih poškodb lastnine, si pridržujemo pravico do izstavitve računa v višini škode. V kolikor ob prihodu na namestitev opazite kakšne poškodbe / napake, je te nenudoma potrebno javiti in o njih obvestiti recepcijo.
Nočni mir v vseh namestitvenih objektih poteka med 23:00 in 07:00 uro. V tem času je prepovedano večje zbiranje oseb, prepevanje, razbijanje z vrati, glasno poslušanje glasbe ipd.
Osebje si ob pritožbi drugih gostov, pridružuje pravico do enega (1) opozorila, v kolikor pa se zadeva ne nenudoma sankcionira, si pridržujemo pravico, da zahtevamo da oseba zapusti namestitev brez povračila stroškov.
PREDČASNI ODHOD
V primeru predčasnega odhoda gosta, hotel ni dolžan vrniti hotelskemu gostu vrednosti aranžmaja za predčasni odhod. Za morebitne izjeme je potrebna odobritev iz strani vodstva.
PARKIRNI PROSTOR
Vsem gostom je omogočeno brezplačno parkiranje v neposredni bližini vseh lokacij. Rezervacije parkirnega mesta niso možne. Za avtomobile in lastnino v njih ne odgovarjamo.
HIŠNI LJUBLJENČKI
Doplačilo za hišnega ljubljenčka je 15 EUR / noč. O spremstvu hišnega ljubljenčka je potrebno obvestiti ob rezervaciji (ali naknadno vsaj 2 dni pred prihodom) in prejeti odobritev hotela.
Vljudno vas naprošamo, da hišnih ljubljenčkov ne vodite v prostore zajtrkovalnice in restavracijo hotela. Hišni ljubljenčki na morajo biti povodcu.
V kolikor se hišni ljubljenček nahaja v sobi sam (brez vaše prisotnosti) je obvezno nastaviti na vrata znak NE MOTI.
OSEBNA LASTNINA
Hotel ne prevzema odgovornosti za osebne stvari, ki jih gost prinese s seboj, razen če je škoda povzročena s kršitvijo dolžnosti iz strani hotela.
Gostom omogočamo shranjevanje večjih dragocenosti in pomembnih dokumentov v hotelskem sefu na recepciji hotela.
POHVALE, MNENJA, PRITOŽBE, REKLAMACIJE
Vse pohvale ali pritožbe lahko pošljete na elektronski naslov: rezervacije@kope.si ali klara.poberznik@kope.si.
Našo osebje se bo potrudilo, da vam bo na vaše sporočilo odgovorilo z nadaljnimi koraki najkasneje v 7 delovnih dneh od prejetja.
Vse reklamacije sprejemamo maksimalno 14 dni po odhodu gosta. Reklamacije morajo biti argumentirane z ustreznimi dokazi.
V Slovenj Gradcu, 15.08.2024
Vabo d.o.o.
Splošni pogoji poslovanja
Ti splošni pogoji določajo pravila spletne prodaje vseh vrst smučarskih vozovnic, pogoje delovanja in obratovanja žičniških naprav, pravila glede uporabe žičniških naprav oziroma smučišča, vključno z vsemi pravicami in obveznostmi kupcev.
Splošni pogoji so dostopni na spletni strani prodajalca https://.kope.rski.si ter www.kope.si, ki ju upravlja prodajalec VABO d.o.o., Glavni trg 43, 2380 Slovenj Gradec, matična številka: 2191393000, ID za DDV: SI28847261.
Priporočila obiskovalcem
- Pred nakupom vozovnic se prepričajte o vremenskih in obratovalnih razmerah na smučišču, da preverite stanje obratovanja naprav. Informacije o razmerah na smučišču so na voljo na blagajni Pungart, na telefonski številki: 02 88 39 861, na spletni strani kope.si, pod zavihkom RAZMERE, ali pa na spletni strani: https://snezni-telefon.si/.
- Pred obiskom smučišča se seznanite s splošnimi pogoji poslovanja, zapisanimi spodaj.
- Na smučišče se podajte primerno opremljeni, z brezhibno smučarsko opremo in primernimi oblačili.
Obisk na smučišču, nakup in veljavnost vozovnic
SPLOŠNE INFORMACIJE O NAKUPU SMUČARSKIH VOZOVNIC
- Vozovnice za smučanje lahko na osnovi veljavnega cenika kupite na blagajni na Pungartu – pred Grmovškovim domom ter na spodnji postaji sedežnice Kaštivnik (v času obratovanja sedežnice Kaštivnik).
- Plačilo je možno z gotovino ali s plačilnimi in kreditnimi karticami.
- Prodaja in nadzor vozovnic poteka preko računalniško vodenih blagajn in elektronskih čitalcev.
- Obiskovalci so dolžni na smučišču kadarkoli in kjerkoli pokazati vozovnico pooblaščeni osebi upravljalca.
- Smučarske vozovnice prodajamo izključno na t. i. »KeyCard«. KeyCard je čip kartica, na katero je mogoče elektronsko nanesti vse vaše smučarske vozovnice. Omogoča brezkontaktni, torej enostavnejši in hitrejši prehod mimo čitalcev/kontrolnikov ob vstopu na žičniške naprave. Za KeyCard je ob nakupu smučarske vozovnice potrebno plačati 3 €. KeyCard ostane uporabniku v trajni lasti in je veljaven vse nadaljnje nakupe vozovnic na smučišču Kope. Za nakup Keycarda uporabnik ne mora zahtevati povračila denarja oz. Keycard vrniti ter zahtevati vračila denarja.
- Če potrošnik zaradi objektivnih razlogov na strani smučišča, vozovnice ni mogel koristiti, ima pravico do sorazmernega vračila plačane kupnine.
- Ob morebitnih reklamacijah se obrnite na prodajna mesta ali na vodstvo podjetja.
- V času obratovanja smučišča, rešujete reklamacije v zvezi z vozovnicami na blagajni PE Pungart. Reklamacijo oz. menjavo lahko upoštevamo samo za nepoškodovane vozovnice, kjer lahko preverimo samo veljavnost vozovnice. Zamenjavo katerekoli poškodovane vozovnice opravimo takoj, z izjemo sezonske vozovnice, ki se izda v roku sedmih dni po prijavi.
- Prireditve na smučišču ali objektih so predmet dogovora z družbo Vabo d.o.o. Za vse prireditve na smučišču mora upravljavec smučišča izdati soglasje.
- Oglaševanje na objektih in napravah je predmet posebnega dogovora s podjetjem Vabo d.o.o. Samovoljno oglaševanje je prepovedano. Odstranjevanje reklamnega materiala se zaračuna.
OBRATOVANJE ŽIČNIC, TRAJANJE SEZONE IN DELOVNI ČAS
- Obratovalni čas naprav in smučišča je objavljen na prodajnih mestih vozovnic ter na spletni strani kope.si.
- Delovni čas žičnic in smučarskih prog se prilagaja dnevnemu stanju snežnih in vremenskih razmer.
- Poletna sezona traja od junija do septembra.
- Vabo d.o.o. si pridružuje pravico do spremembe obratovalnega časa brez predhodnega obvestila.
NAKUP VOZOVNIC
- Otroci do 5,99 let smučajo brezplačno v spremstvu staršev ali drugih spremljevalcev.
- Vsi otroci, ki smučajo samostojno in/ali smučajo v smučarskih klubih, šolah in tečajih s trenerjem ali vodjo vrste, potrebujejo veljavno vozovnico, ne glede na starost.
- Do nakupa otroške vozovnice so upravičene osebe v starosti od 6 do 14,99 let.
- Do nakupa mladinske vozovnice so upravičene osebe v starosti od 15,00 do 17,99 let.
- Do nakupa seniorske vozovnice so upravičene osebe stare 65 let in več.
- Seniorji in otroci se identificirajo z osebnim dokumentom.
- Spremljevalcem osnovnih in srednjih šol, ki sami vodijo šolske skupine, pripada ena brezplačna vozovnica na spremljevalca na vsakih 21 učencev.
- Vozovnice s popustom (sindikati, zveze, združenja … ) je mogoče kupiti ob predložitvi ustreznega dokazila. Popust velja za dnevne vozovnice. Vozovnice so veljavne samo skupaj z dokazilom o statusu oz. upravičenosti do popusta.
- Smučarski center izda vozovnice brez predhodnega plačila svojih pogodbenih partnerjev le, če so zapadle terjatve poravnane ter je hkrati predloženo ustrezno naročilo vozovnic. Za ustrezno naročilo se upošteva prejeta naročilnica, pogodba ali naročilo z elektronskim sporočilom.
- Sezonske vozovnice so s sliko.
- Spletni nakup vozovnic se izvaja pod posebnimi pogoji spletne prodaje.
VELJAVNOST VOZOVNIC
- Dnevne vozovnice veljajo EN dan v času obratovanja žičniških naprav.
- Dnevne in poldnevne vozovnice omogočajo enkraten dostop in sestop s smučišča z žičnico na dan prve uporabe.
- Vnaprej kupljene vozovnice (dnevne, dopoldanske, popoldanske, večdnevne) veljajo eno zimsko sezono.
- Večdnevne vozovnice veljajo zakupljeno število dni, zaporedoma od prvega koriščenja vozovnice, na prvi dan začnejo veljati z dnevno smuko, zaključijo se zadnji dan z dnevno smuko. Vanje je vključena tudi nočna smuka po planu obratovanja naprav.
- Sezonska vozovnica PONEDELJEK-PETEK velja od ponedeljka do petka, ne velja med prazniki, ki so med tednom.
- Sezonska vozovnica ni veljavna brez fotografije imetnika in ni prenosljiva, razen vozovnice, ki so označene kot PRENOSNE smučarske vozovnice.
- Sezonske vozovnice veljajo od začetka uradnega obratovanja smučišča do zaključka uradnega obratovanja smučišča.
- Sezonska vozovnica se šteje za izkoriščeno, če smučišče obratuje 90 dni.
Vse vozovnice veljajo eno smučarsko sezono.
- Smučarske vozovnice v poletni sezoni niso veljavne.
- Pri že kupljenih vozovnicah ni mogoče spremeniti veljavnosti vozovnic, razen pri podaljšanju večdnevnih vozovnic z doplačilom.
- Manjše število obratovalnih dni od predvidenega v sezoni, ni razlog za povrnitev kupnine ali podaljšanje veljavnosti vozovnice.
ZAMENJAVA VOZOVNIC IN POVRNITEV KUPNINE
- POSLABŠANJE VREMENA, MEGLA, VETER, ZAPORA PROG, PREKINITEV ALI ZASTOJ DELOVANJA POSAMEZNIH NAPRAV NISO RAZLOG ZA POVRNITEV KUPNINE ALI PODALJŠANJE VELJAVNOSTI VOZOVNICE.
- Menjava vozovnice je mogoča, če se lahko na njej vizualno ali z elektronskim čitalcem preveri veljavnost oz. neizkoriščenost.
- Podjetje ne prizna nobenega nadomestila za izgubljene vozovnice.
- Za zamenjavo poškodovane vozovnice ali izdajo nadomestne sezonske vozovnice, v primeru izgube, zaračunamo strošek zamenjave in kavcijo 3,00 EUR. Izdaja nadomestne sezonske vozovnice je mogoča ob predložitvi ustreznega potrdila o nakupu ali ob izpisu iz evidence prodanih vozovnic. Ob tem se izvede blokada medija izgubljene vozovnice.
- Kupljenih vozovnic ni mogoče vrniti in zahtevati vrnitve kupnine.
- V primeru poškodbe smučarja je imetnik sezonske vozovnice upravičen do sorazmernega deleža povračila kupnine v obliki dobropisa, če se poškodba pripeti do 31.01. v sezoni (ob predložitvi ustreznih dokazil in ugotovitvi stanja koriščenja vozovnice). Za poškodbe, nastale po 31.01. se sorazmerni delež kupnine ne obračunava.
- Družba ne povrne kupnine v primeru bolezni, z izjemo udeležencem šole v naravi za večdnevno vozovnico (dvodnevna do sedemdnevna vozovnica).
NADZOR IN ZLORABA VOZOVNIC
- Vozovnice so neprenosljive, razen prenosnih sezonskih vozovnic.
- Pri že kupljenih vozovnicah ni mogoče spremeniti veljavnosti vozovnic.
- Prodaja in nadzor vozovnic poteka preko računalniško vodenih blagajn in elektronskih čitalcev.
- Obiskovalci so dolžni ob vstopu na napravo registrirati vozovnico na elektronskih kontrolnih napravah. Obiskovalci so dolžni na smučišču kadarkoli in kjerkoli pokazati vozovnico pooblaščeni osebi upravljavca.
- Uporabniki vozovnic, ki so kupljene po znižani ceni, so se ob legitimaciji dolžni izkazati z ustreznimi dokazili o upravičenosti do teh popustov (osebna izkaznica, potni list ipd.).
- Sistem kontrole vstopnic se izvaja pod video nadzorom. Z nakupom vstopnice se je kupec s tem dejstvom tudi seznanil.
- Z izvajanjem video nadzora kontrole vstopnic ne posegamo v zasebnost kupcev in uporabnikov, temveč samo primerjamo med seboj video izseke prehoda posamezne vstopnice na podlagi serijske številke posamezne vozovnice, ter pri tem upoštevamo zakonska določila ZVOP (Zakona o varnosti osebnih podatkov);
- Poskus ali zloraba vozovnice in kršenje pravil varnega smučanja, so razlog za takojšen odvzem vozovnice. Odvzem je trajen, ne glede na vrsto vozovnice. Izjema je spodaj opisan postopek pri odvzemu sezonskih vozovnic. Za kontrolo in odvzem vozovnic so pooblaščeni zaposleni na žičniških napravah, vodja obratovanja ali njegov namestnik, nadzornik na smučišču ali druga pooblaščena oseba družbe za kontrolo vozovnic.
- Sezonske vozovnice SSV in ESSV se uporabljajo pod pogoji prodajalca vozovnice. Za kontrolo in odvzem vozovnic so pooblaščeni zaposleni na žičniških napravah in smučišču, vračilo odvzete vozovnice pa je mogoče v skladu s Pogoji prodajalca.
- V primeru ugotovljene zlorabe vozovnice je mogoče tudi elektronsko blokiranje vozovnice in nadaljnja uporaba ni mogoča.
- Podjetje si pri zlorabi vozovnice ali kršenju reda, pridružuje pravico do kazenske prijave zoper kršitelja.
- V primeru nesreče osebe z zlorabljeno vozovnico na smučišču, stroške reševanja krije udeleženec nesreče.
POŠKODOVANJE NAPRAV NA SMUČIŠČIH IN ŽIČNICAH
- Če podjetje ugotovi, da je obiskovalec poškodoval žičniško ali katero drugo napravo na smučišču, je povzročitelj ali njegov skrbnik dolžan povrniti škodo. Podjetje bo v primeru poškodbe žičniške ali katere druge naprave na smučišču, postopalo v skladu z veljavno zakonodajo.
- Podjetje si pridružuje pravico, da posameznikom in skupinam zaradi njihovih preteklih kršitev pravil vedenja ali varnega smučanja, odreče pravico do vstopa na smučišče.
- Podjetje odreka dostop na žičnice in smučišče vinjenim osebam, osebam pod vplivom mamil in osebam, ki se neprimerno vedejo. Zanje in za njihovo ravnanje družba ne odgovarja.
VARNOST, ZAVAROVANJE IN ODGOVORNOST
- Uporabnik katerekoli žičniške naprave mora obvladati tehniko varnega vstopa in izstopa iz naprave.
- Vse žičniške naprave delujejo po principu samopostrežbe.
- Če obiskovalci na sedežnici ali vlečnici potrebujejo pomoč pri vstopu, naj pravočasno zaprosijo za pomoč žičničarja ob žičniški napravi.
- Pred vstopom na sedežnico morajo smučarji s snowboardi obvezno odpeti eno vez.
- Delovni čas žičnic in smučarskih prog se prilagaja dnevnemu stanju snežnih in vremenskih razmer (npr.: ob močni odjugi skrajšan popoldanski obratovalni čas žičnic in smučišča, ob močnem vetru zaustavitev žičniških naprav itd.).
- V sezoni in med pomladansko smuko lahko družba zaradi tehničnih, organizacijskih, gospodarskih ali naravnih razlogov izključi obratovanje posamezne žičniške naprave in smučarske proge.
- V kolikor obratuje vsaj ena žičniška naprava na smučišču, se smatra da smučišče obratuje.
- Zožena ponudba ni razlog za znižanje cen vozovnic.
- Otroci do 14. leta starosti na smučišču obvezno nosijo zaščitno smučarsko čelado.
- Varno smučanje si v največji meri zagotovite sami, z upoštevanjem pisnih navodil na napravah in smučiščih, upoštevanju Zakona o varnosti na smučiščih in upoštevanju navodil osebja.
- Smučarji in drugi obiskovalci so dolžni upoštevati navodila in opozorila na žičniških napravah in smučišču ter navodila osebja.
- Na vseh žičniških napravah je prepovedano kajenje, uporaba odprtega plamena in odmetavanje cigaretnih ogorkov (zaradi nevarnosti požara na trasi žičnice) in odpadkov.
- Vodje skupin in trenerji so odgovorni za varnost smučarjev v skupini.
- Vodje skupin, ki uporabljajo poligon za treninge in tekmovanje, morajo predhodno dobiti dovoljenje vodje smučišča in plačati uporabo poligona.
- Vodje skupin in učitelji smučanja morajo svojo dejavnost prijaviti predhodno kontaktni osebi: Klara Poberžnik (klara.poberznik@kope.si) in dobiti dovoljenje.
- V primeru nevarnega vodenja skupine, neprijavljene uporabe poligona, neprijavljenega poučevanja smučanja, družba prepove nadaljevanje dejavnosti na smučišču, brez povračila kupnine – skupini se odvzamejo smučarske vozovnice.
- Smučarji, ki uporabljajo naprave in rekvizite v otroškem poligonu, tematskih poteh in snežnih parkih na lastno odgovornost. Družba ne prevzema nobene odgovornosti za poškodbe, ki nastanejo na tem prostoru, zaradi neupoštevanja pravil, neizkušenosti uporabnikov, uporabe naprav brez prisotnosti trenerja in drugih kršitev.
- Imetnik vozovnice je z nakupom vozovnice pri prevozu na vseh žičniških napravah in pri uporabi smučišča zavarovan zoper telesne poškodbe ali poškodovanje opreme oz. tovora, če poškodbe nastanejo po krivdi ali malomarnosti upravljavca.
- Družba ne prevzame nobene odgovornosti za telesne poškodbe in poškodovanje opreme imetnikov vozovnic in drugih oseb, če poškodbe nastanejo kot posledica neupoštevanja razmer na smučišču, števila obiskovalcev, vremena, kakovosti snega, neprilagojene vožnje, neupoštevanja pravil FIS, oznak in navodil upravljavca žičnic, nezadostne telesne pripravljenosti, pomanjkljive športne opreme, smučanja pod vplivom alkohola ali mamil, smučanja po neurejenem ali neorganiziranem smučarskem prostoru itd.
- V primeru poškodb (madeži, raztrganine) smučarske opreme med uporabo naprav (smuči, palice, čelada, obleka ipd.) se obrnite na nadzornike na smučišču ali na osebje na blagajni.
- Pogoja za morebitni odškodninski zahtevek družbi, sta predložitev veljavne smučarske vozovnice na dan poškodbe in uradno poročilo nadzornika o smučarski nezgodi na smučišču neposredno po nastanku.
- Obiskovalcem smučišč priporočamo, da imajo s seboj potrjeno kartico zdravstvenega zavarovanja. V primeru poškodbe na smučišču je morebitni prevoz z reševalnim vozilom do bolnišnice brezplačen samo za osebe, ki imajo osnovno in dodatno zdravstveno zavarovanje.
- Ostalim poškodovancem se prevoz zaračuna po ceniku, ki ga določi Zavarovalnica za zdravstveno zavarovanje Slovenije.
- V primeru povzročitve nesreče na smučišču si družba pridržuje pravico za sprožitev postopka za prekršek zoper povzročitelja.
- Smučar z nakupom vozovnice ni nezgodno zavarovan.
POSEBNE DOLOČBE O VARNOSTI IN REDU NA SMUČIŠČU
- Smučar mora na smučišču ravnati samoodgovorno in odgovorno do drugih, da ne ogroža ali poškoduje sebe, drugega ali naprave.
- Na smučišču je dovoljeno samo smučanje.
- Smučar je na smučišču dolžan upoštevati navodila nadzornikov na smučišču, delavcev žičnice in reševalcev, upoštevati pa je dolžan tudi odredbe vseh opozorilnih in obvestilnih tabel na smučišču ter pravila FIS in veljavno zakonodajo s področja varnosti na smučišču in žičnicah.
- PREPOVEDANO JE smučanje v nasprotju s pravili FIS in določbami zakona o varnosti na smučiščih ter vrivanje v vrste pred žičnicami. Kršitev se lahko kaznuje s takojšnjim odvzemom vozovnice brez odškodnine. Za odvzem vozovnice je pooblaščena uradna oseba družbe.
- Reševalna in nadzorniška služba na smučišču delujeta v času obratovanja žičniških naprav. Služba pregleduje in zagotavlja reševanje samo na progah, ki so označene in odprte.
- PREPOVEDANO je smučanje po zaprtih progah, označenih z znakom “ZAPRTA PROGA” in smučanje izven urejenih smučarskih prog.
- Stroške reševanja na zaprtih progah in izven urejenega območja smučišča krije udeleženec sam.
- ABSOLUTNA PREPOVED velja za prehod preko žičnih ograj, s smučmi ali brez njih, saj le te omejujejo smučišče nad prepadi in različnimi vrstami (tudi snežnih) previsov in prepadov.
- Prav tako je PREPOVEDANO smučanje po gozdu, ruševju in izven urejenih smučarskih prog.
- Obratovalni čas smučarskih prog je enak kot obratovalni čas pripadajočih žičniških naprav.
- Izven obratovalnega časa žičniških naprav so vse smučarske proge in površine zaprte zaradi urejanja smučišč in zasneževanja ( življenjsko nevarno!). V tem času uporabljajo obiskovalci smučarske proge za hojo ipd. na lastno odgovornost in so dolžni brezpogojno upoštevati navodila osebja ter zvočne in svetlobne signale na strojih.
- Vožnja z motornimi sanmi po smučarskih progah je prepovedana (po Zakonu o varnosti na smučiščih), prav tako izven urejenih smučarskih prog (po Zakonu o ohranjanju narave).
- Vožnja z motornimi sanmi je dovoljena samo upravljavcu smučišča za potrebe reševanja, nadzora in vzdrževanja.
- Zaposleni pri upravljavcu, nadzorniki, redarji, žičničarji, reševalci, zdravniki in policija imajo prednost pri vstopu mimo vrste na vseh žičniških napravah.
- Ti pogoji poslovanja so sestavljeni in objavljeni na podlagi določbe 54. člena zakona o žičniških napravah za prevoz oseb(Uradni list RS, št. 03)
- Sestavni del teh pogojev so tudi določbe Zakona o varnosti na smučiščih (ZVSmuč-1; Uradni list RS, št. 44/16)
- Sestavni del teh pogojev so tudi določbe Zakona o varnosti na smučiščih (ZVSmuč-1; Uradni list RS, št. 44/16)
- Z nakupom vozovnice prevzema smučar prodajne pogoje v celoti.
DEJAVNOSTI NA SMUČIŠČU, SMUČARSKE ŠOLE, TRENINGI IN TEKMOVANJA
- Za vse dejavnosti na smučišču je treba predhodno pridobiti soglasje upravljavca smučišča.
- Za vse komercialne dejavnosti na smučišču je treba predhodno pridobiti pisno soglasje upravljavca in plačati pristojbino po ceniku.
- Organizirano poučevanje smučanja na smučišču lahko opravljajo le strokovno usposobljeni delavci, ki pridobijo predhodno pisno soglasje upravljavca.
- Organizator prireditve ali tekmovanja na smučišču je dolžan vnaprej to priglasiti na pristojni upravni enoti.
- Organizator prireditve, tekmovanja, treninga itd. organizira mora upoštevati Zakon o varnosti na smučiščih (3. člen – aktivnosti na smučiščih).
- Organizator mora z upravljavcem smučišča predhodno skleniti pogodbo o ureditvi medsebojnih razmerij pri uporabi smučišča za prireditev ali tekmovanje in obvezno priložiti priglasitev prireditve ali tekmovanja.
- Organizator prireditve, treninga in tekmovanja mora na lastne stroške in z lastnimi redarji s trakom fizično ločiti od ostalega smučišča del smučišča, ki se uporablja za prireditev, trening ali tekmovanje in ga fizično ločiti od rekreativnih površin (postaviti opozorilne znake!).
- Pred začetkom prireditve tekmovanja mora organizator zagotoviti lastno reševalno službo, zdravnika in dovoljenje pristojne upravne enote za organizacijo prireditve.
- Priporočljivo je zavarovanje udeležencev na tekmi oz. treningu.
- Po koncu prireditve mora organizator odstraniti s proge znake, zaščitna sredstva in druge naprave.
- Organizirano poučevanje smučanja na smučišču lahko opravlja le upravljalec smučišča v sklopu svoje smučarske šole.
PREVOZ OSEB – OTROK
- Za otroke do višine 1,25 m je pri prevozu na žičniških napravah obvezno spremstvo odrasle osebe.
- Na žičnicah je prepovedano prevažanje otrok in domačih živali v nahrbtnikih ali na prsih.
- Prevoz domačih živali je prepovedan.
PARKIRANJE IN UPORABA PARKIRNIH PROSTOROV
- Parkiranje oz. uporaba parkirnih prostorov je brezplačna.
- Vozniki so dolžni upoštevati prometno signalizacijo in navodila redarjev.
- Prepovedano je parkiranje na vseh dovoznih cestah in privatnih zemljiščih.
- Za parkirana vozila družba ne prevzema nobene odgovornosti.
Spletni nakup – pogoji spletne prodaje smučarskih vozovnic
- SPLOŠNO
- Naslednji pogoji veljajo za nakup smučarskih vozovnic na spletni strani https://kope.rski.si.
- Vabo d.o.o. (v nadaljevanju prodajalec) kupcu spletne prodaje (v nadaljevanju kupcu) pred nakupom omogoča vpogled v ponudbo in cene smučarskih vozovnic za smučišče Kope.
- Kupec prejme potrdilo o nakupu na navedeni e-naslov. Vozovnica velja kot račun.
- Spletna prodaja je omogočena 24 ur na dan.
- Poleg teh pogojev spletni nakup določajo tudi Splošni pogoji poslovanja prodajalca, vendar le, če iz naslednjih pogojev ni razvidno drugače.
- NAKUP
- Na spletni strani https://kope.rski.si je mogoč nakup vseh smučarskih vozovnic, ki so objavljene v uradnem ceniku za smučišče Kope.
- Prodajalec si pridržuje pravico, da določene ugodnejše vozovnice prodaja na drugih portalih.
- Za vsak spletni nakup mora kupec soglašati s Pogoji spletne prodaje smučarskih vozovnic.
- Ob nakupu kupec obvezno vpiše ime, priimek, naslov, kontaktno telefonsko številko, elektronski naslov in naslov za dostavo, pravne osebe pa tudi naziv podjetja ter davčno številko.
- Kupec mora obkljukati, da je prebral splošne pogoje poslovanja in da je z njimi seznanjen.
- Kupec iz seznama kart izbere vozovnico in jo doda v košarico nakupa.
- V košarico je mogoče dodati neomejeno število smučarskih vozovnic.
- Za vse smučarske vozovnice veljajo pogoji o prodaji smučarskih vozovnic.
- Kupec lahko kupi smučarsko vozovnico za tekočo sezono. Sezonske vozovnice veljajo od začetka smučarske sezone do zaključka obratovanja smučišča.
- Po uspešnem zaključku spletnega nakupa kupec prejme na elektronski naslov potrdilo o nakupu z vsemi podatki o naročilu ter License key – unikatna koda, ki se s pomočjo telefona naloži na Key card.
- Podrobnejša navodila o postopku nalaganja kode na Keycard so vpisana in vizualno predstavljena na Spletni trgovini https://kope.rski.si pod zavihkom NAVODILA.
III. PLAČILO, PREVZEM, DOSTAVA
- Nakupe je mogoče plačati s kreditnimi karticami ali s PAYPAL plačilom. Mogoče je plačati s kreditnimi karticami Mastercard, Visa in Maestro. Kupec mora navesti 16-mestno številko kartice, datum veljavnosti in CVC-kodo (3-mestna kontrolna številka, ki je zapisana na hrbtni strani kartice pri podpisu)
- Ob nakupu ne nastanejo stroški povezani z dostavo, saj kupec svoje vozovnice oz. unikatne kode prejme direktno na svoj elektronski naslov.
- Za uporabo smučarske vozovnice potrebuje kupec Keycard, ki ga lahko kupi na blagajni prodaje smučarskih vozovnic.
Jamstvo za skladnost blaga
- Kupec, ki je potrošnik, lahko pri družbi Vabo d.o.o. uveljavlja svoje pravice iz naslova jamstva za skladnost blaga, če so izpolnjeni pogoji, določeni v Zakonu o varstvu potrošnikov (Uradni list RS, št. 130/22).
- Kupec uveljavlja svoje pravice iz naslova jamstva za skladnost blaga, če o neskladnosti obvesti Vabo d.o.o. v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila neskladnost ugotovljena. Vabo d.o.o. je odgovoren za vsako neskladnost blaga, ki obstaja ob dobavi blaga in se pokaže v dveh letih po dobavi blaga. Kupec mora v obvestilu o napaki natančneje opisati neskladnost in Vabo d.o.o. omogočiti, da stvar pregleda. Obvestilu o neskladnosti je potrebno priložiti kopijo računa in pogodbo o nakupu oziroma drug ustrezen dokument. Obvestilo o neskladnosti lahko kupec Vabo d.o.o. pošlje po pošti na naslov Glavni trg 43, 2380 Slovenj Gradec ali po elektronski pošti na: karte@kope.si.
- Kupec lahko od Vabo d.o.o zahteva, da v razumnem roku od trenutka, ko je Vabo d.o.o. obvestil o neskladnosti, ki ne sme biti daljši od 30 dni, brezplačno odpravi neskladnost blaga brez znatnih nevšečnosti za kupca, pri čemer se upoštevata zlasti narava blaga in namen, za katerega naročnik potrebuje blago. Rok se lahko podaljša za najkrajši čas, ki je potreben za dokončanje popravila ali zamenjave, vendar ne dlje kot za 15 dni. Vabo d.o.o. bo kupca obvestil o številu dni za podaljšanje roka in razlogih za podaljšanje pred potekom 30-dnevnega roka.
Kupec, ki je pravilno obvestil Vabo d.o.o. o neskladnosti, je upravičen, da po sledečem vrstnem redu:
- od Vabo d.o.o. zahteva brezplačno vzpostavitev skladnosti blaga;
- od Vabo d.o.o. zahteva znižanje kupnine v sorazmerju z neskladnostjo ali odstopi od prodajne pogodbe in zahteva vračilo plačanega zneska.
Če je obstoj neskladnosti na blagu sporen, bo Vabo d.o.o. kupca o tem obvestil najpozneje v roku 8 dni.
Jamstvo za skladnost storitve
Naročnik, ki je potrošnik, lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova jamstva za skladnost storitve, če so izpolnjeni pogoji, določeni v ZVPot-1. V primeru nepravilnosti pri opravljeni storitvi lahko naročnik, ki je o tem obvestil Vabo d.o.o.:
- zahteva neodplačno odpravo nepravilnosti pri opravljeni storitvi;
- zahteva ponovno izvedbo storitve;
- zahteva vračilo dela kupnine v sorazmerju z nepravilnostmi pri opravljeni storitvi ali
- odstopi od pogodbe in zahteva vračilo plačanega zneska.
Če obstoj nepravilnosti pri opravljeni storitvi ni sporen, Vabo d.o.o čimprej, vendar najpozneje v osmih dneh ugodi naročnikovi zahtevi. Če je obstoj nepravilnosti sporen, Vabo d.o.o pisno odgovori naročniku na zahtevo v osmih dneh po njenem prejemu.
Roki, ki so določeni za odgovornost Vabo d.o.o za neskladnost blaga, se smiselno uporabljajo tudi za neskladnost storitve, če s posebnim zakonom, npr. Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-2) ali pogodbenimi določili ni določen drugačen rok.
- ODGOVORNOST, PREKLIC, ZAMENJAVA
Prodajalec ne nosi odgovornosti, če kupec smučarske vozovnice ne prejme pred načrtovanim odhodom na smučišče.
Prodajalec prav tako ne nosi odgovornosti, če je na dan prihoda na smučišču slabo vreme.
Prodajalec ne odgovarja, če kupec smučarske vozovnice izgubi.
Dvojnike se izdaja proti doplačilu.
Za zamenjavo smučarskih vozovnic veljajo Splošni pogoji poslovanja.
Od nakupa smučarskih vozovnic ni mogoče odstopiti, razen v primeru in po pogojih uveljavljanja odstopa v 14 dneh skladno z določili Zakona o varstvu potrošnikov.
Odstop od nakupa blaga je mogoč v štirinajstih dneh od dneva dobave v skladu z določbami Zakona o varstvu potrošnikov. Potrošnik krije sam stroške vračila blaga v primeru odstopa od pogodbe.
- RAZNO
- Vozovnica je veljavna le v okviru podatkov, ki se lahko razberejo ob skeniranju QR kode, ki se nahaja na zadnji strani vozovnice: datum kreiranja in vrsta vozovnice.
- Za vse pritožbe, preklice naročil, reklamacije in dodatne informacije o naročanju ter nakupu preko spleta je kupcu na voljo elektronski naslov: karte@kope.si.
- Potrdilo o nakupu, ki ga kupec prejme po elektronski pošti, ne velja namesto smučarske vozovnice
Izvensodno reševanje sporov
Prodajalec ne priznava nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.
Prodajalec, ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju Republike Slovenije, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na povezavi: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfmevent=main.home.show&lng=SL
Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.
Vabo podjetje za turizem, trgovino gostinstvo in logistiko d.o.o.
Glavni trg 43, 2380 Slovenj Gradec
Identifikacijska številka za DDV: SI28847261
Matična št.2191393000
Vpis v sodni register Srg 1/10018/00