SPLOŠNI POGOJI 

Spoštovani gostje! Hvala, ker ste za vaš oddih izbrali Kope.

Da bo vaše bivanje potekalo brez težav, vas naproščamo, da spoštujete naslednje splošne pogoje:

  1. POGOJI POVPRAŠEVANJA

Vsak gost lahko opravi rezervacijo na naslednjih kontaktnih podatkih:

  1. Elektronskem naslovu: rezervacije@kope.si
  2. Telefonski številki: 02 88 39 850 (0038628839850)
  3. Na spletni strani kope.si

Vsak gost, ki opravi rezervacijo preko elektronskega naslova / telefonskega klica ali spletne strani je primoran posredovani aktivne in resnične kontaktne podatke.

Podatke uporabljamo za namen preverjanja stanja rezervacija in nadaljnega obveščanja.

V primeru, da z gostom ne moramo stopiti v kontakt (nam posreduje napačen kontakt) si pridružujemo pravico do odpovedi rezervacije.

  1. VALUTA IN PLAČILA

Vse pcene so v valuti EUR (€) in imajo vključen DDV.

Plačila so možna na naslednji način: gotovina, plačilna ali kreditna kartica (Visa, Mastercard, Eurocard, Diners, Maestro), naročilnica, predračun.

V kolikor podjetje plača po naročilnici, mora biti le ta na elektronski naslov dostavljena najkasneje na dan prihoda.

  1. KOMUNIKACIJA IN PRAVICA DO ZASEBNOSTI

Podjetje Vabo d.o.o. se zavezuje k varovanju osebnih podatkov v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1).

Pridružujemo si tudi pravico, da vse goste, ki nam zaupajo svoje kontaktne podatke obveščamo tudi po njihovem odhodu o morebitnih akcijah, posebnih ugodnostih in ostalih namestitvenih paketih.

V kolikor se gost želi odjaviti od reklamnih sporočil, ima to možnost v vsakem prejetem sporočilu.

  1. POGOJI REZERVACIJE

Vse rezervacije v času zimske sezone sprejemamo minimalno za število nočitev, ki so določeni ob paketu.

Za potrditev rezervacije je potrebno poravnati 30% celotnega zneska predvidenega bivanja. Način plačila je možen preko nakazila na TRR račun, kateri podatki so vključeni na ponudbi, ki jo prejmete na elektronski naslov.

Rezervacija do prejema akontacije ni potrjena in jo, v kolikor akontacije ne dobimo v roku 8 dni od prejetja le te, odpovemo.  

Preostanek akontacije (70%) je potrebno poravnati najkasneje 8 dni pred prihodom.

  1. ODPOVED REZERVACIJ

V kolikor se zgodi kaj nepričakovanega, in se vaših počitnic ne morate udeležeti, veljajo naslednji pogoji odpovedi:

  • Pri odpovedi do 31 dni pred prihodom – BREZPLAČNA ODPOVED
  • Pri odpovedi od 30 do 15 dni pred prihodom – 25% vrednosti celotne rezervacije
  • Pri odpovedi od 14 do 8 dni pred prihodom – 50% vrednosti celotne rezervacije
  • Pri odpovedi 7 do 2 dni pred prihodom – 65% vrednosti celotne rezervacije
  • Pri odpovedi 1 dan pred prihodom, ali če se ne zglasite (»NO SHOW«) – 80% vrednosti celotne rezervacije

Odpoved mora biti podana v pisni obliki na rezervacije@kope.si

Kot posebno storitev vam ponujamo tudi Zavarovanje – Odpovedni riziko hotela.

  1. OBVEZNA DOPLAČILA

Gost je poleg vrednosti paketa dolžan plačati tudi turistično takso in prijavnino. Pri vsej rezervacijah, je prijavnina in turistična taksa že vključena v vrednost paketa.

  1. SMUČARSKA VOZOVNICA

Gost v zimski sezoni pri paketih, ki imajo vključeno smučarsko vozovnico le to prevzame na recepciji izbrane lokacije. Vozovnice so pri vseh paketih veljavne že od 09:00 ure dalje in jo gost lahko prevzame tudi pred opravljanjem check-ina.

Ob prevzemu vozovnice je potrebno poravnati plačilo za SkiCard (razen v kolikor si jo gost že lasti) in kartica po odhodu ostane v gostu in jo lahko koristi kadarkoli ob obisku smučišča Kope.

Ena vozovnica velja celotni čas bivanja, vanjo je vključena dnevna in nočna smuka za čas bivanja (nočna smuka po planu obratovanja naprav)

V primeru izgube smučarske vozovnice, je gost dolžan plačati kavcijo v višini 10,00 EUR za izdelavo nove.

  1. PRIJAVA IN ODJAVA

Prijava v hotel je možna po 16:00 uri.

Rezervacijo gosta držimo do 22:00 ure. V primeru kasnejšega prihoda, je gost dolžan obvestiti recepcijo hotela. V kolikor gost ne obvesti hotela pravočasno, hotel ni dolžan držati sobe za gosta in ima pravico zaračunati stroške neprihoda.

Vse lokacije zagotavljajo gosto brisače ter posteljnino.

Odjava iz hotela je do 10:00 ure. V kolikor imate ob prihoda še odprte storitve za poravnati, vam priporočamo, da to opravite 1 dan pred odhodom, v izogib čakanju in gneči na recepciji.

Pozna odjava iz hotela je možna samo ob predhodni rezervaciji. Doplačilo: 20,00 EUR.

V kolikor gost ne zapusti sobe in opravi check-outa do 10:00 ure si hotel pridružuje pravico za zaračunavanje poznega odhoda.

  1. PRAVILA BIVANJA

Vsaka oseba, ki biva v objektih podjetja Vabo d.o.o., se mora ob prihodu obvezno prijaviti na recepciji ali preko ostalih možnosti prijave. Osebje si pridružuje pravico do preverjanja istovetnosti oseb z namenom preprečevanja vstopa nepooblaščenim osebam.

Znotraj vseh namestitv podjetja je strogo prepovedano kajenje. V nasprotnem primeru, bo vašem računu dodan stroške čiščenja v višini 50,00 EUR. Kajenje je dovoljeno zgolj na terasah/balkonih.

V primeru večjih poškodb lastnine, si pridržujemo pravico do izstavitve računa v višini škode. V kolikor ob prihodu na namestitev opazite kakšne poškodbe / napake, je te nenudoma potrebno javiti in o njih obvestiti recepcijo.

Nočni mir v vseh namestitvenih objektih poteka med 23:00 in 07:00 uro. V tem času je prepovedano večjo zbiranje oseb, prepevanje, razbijanje z vrati, glasno poslušanje glasbe ipd.

Osebje si ob pritožbi drugih gostov, pridružuje pravico do enega (1) opozorila, v kolikor pa se zadeva ne nenudoma sankcionira, si pridržujemo pravico, da zahtevamo da oseba zapusti namestitev brez povračila stroškov.

  1. PREDČASNI ODHOD

V primeru predčasnega odhoda gosta, hotel ni dolžan vrniti hotelskemu gostu vrednosti aranžmaja za predčasni odhod. Za morebitne izjeme je potrebna odobritev iz strani vodstva. 

  1. PARKIRNI PROSTOR

Vsem gostom je omogočeno brezplačno parkiranje v neposredni bližini vseh lokacij. Rezervacije parkirnega mesta niso možne. Za avtomobile in lastnino v njih ne odgovarjamo.

  1. HIŠNI LJUBLJENČKI

Doplačilo za hišnega ljubljenčka je 15 EUR / noč. O spremstvu hišnega ljubljenčka je potrebno obvestiti ob rezervaciji (ali naknadno vsaj 2 dni pred prihodom) in prejeti odobritev hotela.

Vljudno vas naprošamo, da hišnih ljubljenčkov ne vodite v prostore zajtrkovalnice in restavracijo hotela. Hišni ljubljenčki  morajo biti povodcu.

V kolikor se hišni ljubljenček nahaja v sobi sam (brez vaše prisotnosti) je obvezno nastaviti na vrata znak NE MOTI.

  1. OSEBNA LASTNINA

Hotel ne prevzema odgovornosti za osebne stvari, ki jih gost prinese s seboj, razen če je škoda povzročena s kršitvijo dolžnosti iz strani hotela.

Gostom omogočamo shranjevanju večjih dragocenosti in pomembnih dokumentov v hotelskem sefu na recepciji hotela.

  1. POHVALE, MNENJA, PRITOŽBE, REKLAMACIJE

Vse pohvale ali pritožbe lahko pošljete na elektronski naslov: rezervacije@kope.si ali klara.poberznik@kope.si.

Našo osebje se bo potrudilo, da vam bo na vaše sporočilo odgovorilo z nadaljnimi koraki najkasneje v 7 delovnih dneh od prejetja.

Vse reklamacije sprejemamo maksimalno 14 dni po odhodu gosta. Reklamacije morajo biti argumentirane z usteznimi dokazi.

V Slovenj Gradcu, 15.11.2022

Vabo d.o.o.

Scroll to Top

Kako do nas

Smer Ljubljana

* avtocesta smer Maribor —> izvoz Arja Vas —> Velenje —> Mislinja
* vozite skozi Mislinjo, naprej do kraja Šmartno pri Slovenj Gradcu
* na krožišču v kraju Šmartno pri Slovenj Gradcu, sledite smerokazu Kope in izberete prvi izvoz
* pot nadaljujete skozi kraj Šmartno in sledite ozki cesti, ki se vzpenja v gozdiček
* na vrhu vzpetine zavijete desno (smerokaz KOPE ) in nadaljujete pot po tej cesti nadaljnjih 13 kilometrov in prispeli ste na Kope!

Smer Maribor

* Iz smeri Maribora nadaljujemo pot do kraja Dravograd (cca 60 km)
* v Dravogradu sledite smerokazem za kraj Slovenj Gradec
* takoj za oznako kraja Slovenj Gradec je smerokaz za KOPE (levo).
* Pot nadaljujete cca 15 kilometrov po prednostni cesti in prispeli ste na Kope!